CAFE BABY-BOUM: Workshop Summer time !! 01/06/2019 – 15:30

flyer

>>> NL naar beneden scrollen

Chers amateurs du Café Baby-Boum,

Pour le dernier workshop Café Baby-Boum avant la pause estivale, l’Atelier 34zero Muzeum vous propose un avant-goût des vacances à la plage !

Le samedi 1 juin à 15h30, on vous invite à participer à un atelier artistique composé de sable et d'eau que nous détournerons, comme d'habitude, pour explorer d'autres usages.

Nous devons creuser dans le sable pour trouver les ingrédients pour réaliser une belle œuvre d'art composée de couches pigmentées. Puis nous mélangerons des cocktails de glaçons colorés. Le goût du départ en vacances d'été sera assuré !

N’oubliez pas de prévoir des vêtements qui peuvent endurer la créativité débordante des Baby-Boumers!

Après l’activité (env. 45min) , un temps libre de jeux et de rencontres pour les enfants et leurs parents est également au programme dans le café culturel de notre musée.

En pratique :

L'activité est bilingue et s'adresse aux petits enfants de 1,5 à 4 ans. Le prix est de 8€ par personne (adulte et enfants). Merci de faire un virement (mentionner le nom de l'enfant et de/des adulte-s) sur notre compte: BE79 1096 63 74 1333. La réservation devient effective dès que nous recevons le paiement.

En octobre, retrouvez-nous pleins d'énergie pour entamer une nouvelle saison de workshops Café Baby-Boum.

NL

Beste fans van Café Baby-Boom,

Voor de laatste workshop van Café Baby-Boum vóór de zomerpauze, biedt Atelier 34zero Muzeum u een voorproefje van uw strandvakantie!

Op zaterdag 1 juni om 15u30 nodigen we je uit om deel te nemen aan een artistieke workshop samengesteld uit zand en water, elementen die we, zoals gebruikelijk, zullen verdraaien om andere gebruiken ervan te verkennen.

We zullen moeten graven om de grondstoffen te vinden om een mooi kunstwerk te maken van gekleurde laagjes.  Daarna maken we cocktails van kleurrijke ijsblokjes. De perfecte voorbereiding op de zomer !

Vergeet niet om kledij mee te brengen die de overvolle creativiteit van de Baby-Boumers kan verdragen! (die nat en vuil mogen worden)

Na deze workshop (ong. 45min) is er vanzelfsprekend tijd voor ontmoeting en vrij spelen in ons gezellig cultureel café en park van het museum.

Praktisch:

De tweetalige activiteit richt zich tot peuters van 1,5 tot 4 jaar. De prijs is 8€ per persoon, zowel voor de volwassene als voor het kind. Dank u voor het maken van een overschrijving (vermeld de naam van het kind en / of volwassene) op ons rekeningnummer: BE79 1096 6374 1333. De reservering wordt van kracht zodra we het bedrag ontvangen.

Vind ons in oktober, vol energie, terug voor een nieuw seizoen van Café Baby-Boum

sponsor