Atelier 34zero Muzeum is verheugd zijn thematentoonstelling "Multifoto's: Amerikaanse Spelen" uit te breiden.
Kom ons bezoeken wanneer de tentoonstelling heropent op zaterdag 01 juli vanaf 11 uur. De tentoonstelling is elke dag te zien van 11 tot 19 uur in Atelier 34zéro Muzeum en blijft dan open tot zondag 01 oktober 2023.

We nodigen je uit voor een thematische tentoonstelling over fotografie in de artistieke producties van het einde van de late 19e en vroege 20e eeuw.
Er wordt een hele reeks historische fotoarchieven en reproducties getoond die draaien rond fotografische trucage en enscenering. De tentoonstelling wordt georganiseerd in samenwerking met de Poolse verzamelaar Stefan Okolowicz. De tentoonstelling bestaat uit twee delen: meervoudige portretten en look-alikes. Een aantal internationaal bekende kunstenaars zoals Marcel Duchamp, Umberto Boccioni, Stanislaw Ignacy Witkiewicz en Francis Picabia zullen te zien zijn.

De tentoonstelling is tot stand gekomen in samenwerking met onder andere het Centre Pompidou, Fotomuseum Antwerpen - FOMU, Musée de la Photographie, Charleroi, la Fondation Picabia et Estonian Film Archive (Tallinn)onder andere.

Toegang tot de tentoonstelling en opening : 10EUR

Voor meer informatie: